FAQ
poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Jakie są godziny zameldowania / wymeldowania?
Doba hotelowa w hotelu Smart w Gdańsku trwa od 15:00 do 12:00. W ofercie "W podróży służbowej” możliwe jest wcześniejsze zameldowanie już od godziny 9:00 i późniejsze wymeldowanie aż do godziny 15:00. - W jakich godzinach dostępne są śniadania?
Śniadania serwowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 10:00, a w weekendy od 7:00 do 11:00. - Czy w hotelu dostępny jest parking?
Oczywiście przy hotelu znajduje się parking na samochody osobowe oraz autokary. Koszt parkingu to 25 zł za dobę. Od razu przy zameldowaniu do hotelu należy zgłosić na recepcji, że przyjechaliśmy samochodem i podać jego numer rejestracyjny. Nie trzeba pobierać biletu z parkomatu. Opłaty za parking dokonuje się na recepcji. W związku z tym, że parking obsługiwany jest przez firmę zewnętrzną niezgłoszenie na recepcji, że przyjechaliśmy samochodem może skutkować wystawieniem mandatu. - Czy mogę przyjechać z psem lub kotem?
Zwierzęta są akceptowane. Obowiązuje dodatkowa opłata 40 zł/pobyt. - Czy w hotelu są dostępne łóżeczka dla dzieci?
Tak, łóżeczka są dostępne bez dodatkowej opłaty. Najlepiej wysłać prośbę o przygotowanie łóżeczka jeszcze przed przyjazdem aby czekało już na Państwa w pokoju. - Czy w pokojach są suszarki?
Suszarka do włosów nie znajduje się standardowo na wyposażeniu pokoju, ale można wypożyczyć ją na recepcji. - Czy w hotelu dostępne jest żelazko?
Jak najbardziej żelazko i deskę do prasowania można wypożyczyć na recepcji. - Czy mogę zarezerwować hotel przez telefon / email?
Oczywiście. Zapraszamy do kontaktu z recepcją pod numerem telefonu: +48 58 760 76 80 oraz adresem mailowym: rezerwacja@hotelsmart.pl - Czy jeśli przyjadę przed godziną zameldowania lub po wymeldowaniu jeszcze będę chciał pozwiedzać Gdańsk czy mogę zostawić bagaż w hotelu?
Oczywiście możemy przechować walizkę na recepcji. - Czy jeśli dotrę do hotelu późno w nocy to muszę to jakoś wcześniej zgłaszać?
Nie ma takiej potrzeby. Recepcja hotelu jest czynna całodobowo. Można zameldować się o dowolnej porze od godziny 15:00. - Czy jeśli wykupiłem nocleg bez śniadania to mogę dokupić samo śniadanie?
Jak najbardziej śniadanie można wykupić na recepcji w cenie 45 zł dla osoby dorosłej i dziecka w wieku od 6 lat oraz w cenie 25 zł dla dziecka w wieku od lat czterech do sześciu.